A Papírmentes Nap programja

Időpont: 2013. április 22. (hétfő)
Helyszín: Öböl Ház, Kopaszi gát
A konferencia háziasszonya: Görög Zita

Zöld Iroda szakértő képzés - A Papírmentes Nap résztvevőinek féláron! Zöld Iroda szakértő tanfolyam tájékoztató és jelentkezési lap >>> (részletek, az oldal alján!)


13:00 – 13.30 Regisztráció

13:30 – 13:40 A Papírmentes Nap megnyitása
Miért fontos a papírmentes nap? Vajon eleget teszünk-e azért, hogy a környezet túlélje a generációnkat? Mik azok a lépések, amiket egy vállalat megtehet annak érdekében, hogy óvja a környezetet? A papírfogyasztás csökkentése a folyamatok automatizálása révén hogyan járulhat hozzá az adminisztráció csökkentéséhez, a hatékonyság növeléséhez?
Előadó: Görög Zita, korábbi Zöld Nagykövet

13:40 – 14:00 Dimenzióugrás a közigazgatás-vállalat kapcsolatában - Jövőre megváltoznak az elektronikus ügyintézés szabályai. Mit nyernek a cégek? 
2014. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az elektronikus ügyintézés területén. A közintézmények számára kötelező lesz az elektronikus ügyintézés támogatása, a Magyar Postának pedig ehhez minden feltételt biztosítani kell. Így a cégek számára felgyorsul a kommunikáció, hiszen az e-cégeljárás után a legtöbb ügyet elektronikusan intézhetik az államigazgatási szervekkel. Ennek eredményeként azonban nem csak az ügyintézési idő lesz rövidebb, hanem minden érintett számára költséghatékonyabbá válik az ügyintézés.
Előadó: Fekete Gábor, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium e-közigazgatásért felelős helyettes államtitkára

14:00 – 14:15 E-számla vs. elektronikus hiteles másolat – Az e-számlázás gyakorlata és ellenőrzése
Az e-számla és a hiteles elektronikus számlamásolatok ellenőrzésének tapasztalatai, az ellenőrzés során várható kérdések. Mikor hiteles egy elektronikus másolat? Tényleg eldobható az eredeti, papíralapú számla?
Előadó: Czöndör Szabolcs, a Nemzeti Adó és Vámhivatal főosztályvezetője

14:15 – 14:35 Az elektronikus dokumentumkezelés megtérülési lehetőségei
Tudta Ön, hogy egy irodai dolgozó átlagosan munkaidejének több mint 10 százalékát tölti különböző dokumentumok keresésével és kezelésével? Az előadás keretében a megtérülési szempontokat is figyelembe véve bemutatjuk, hogy mit várhatunk az elektronikus dokumentumkezelés vállalati bevezetésétől.
Előadó: Varga László, a DMSONE operatív igazgatója

14:35 - 14:55 Lehet-e automatikus a számlafeldolgozás? OCR megoldások alkalmazása 
Hogyan tehetjük gyorsabbá a számlafeldolgozást, miközben kiküszöböljük a hibalehetőségeket? Hogyan könnyíti meg ezeket a folyamatokat az intelligens karakterfelismerés? Tippek és megoldások.
Előadó: az ABBYY szakértője

14:55 – 15:30 Kávészünet  (Papírmentes Nap információk a Facebookon >>>)

15:30 – 15:45 Tényleg ilyen egyszerű az elektronikus számlázás?
2013. január elsejével új jogszabályok léptek életbe az elektronikus számlakezelés területén. Azonban a cégek olykor félve alkalmazzák az egyébként jelentős könnyítéseket hozó jogszabályt. Az előadás keretében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal képviselője foglal állást az elektronikus számlázás alkalmazásával kapcsolatban.
Előadó: Mamuzsics Gábor osztályvezető, NAV Közép-magyarországi Regionális Adó Főigazgatósága (Ellenőrzési Tevékenységet Koordináló Főosztály, Információtechnológiai Támogató Osztály)

15:45 – 16:15 Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei - Akár kézírást is felismerünk az űrlapokon
Előadó: IBM szakértője

16:15 - 16:30 Amit az elektronikus aláírásról egy cégvezetőnek tudni érdemes
Az e-ügyintézéshez szükséges anyagi és technikai feltételek ismertetése. Az előadás keretében bemutatásra kerülnek azok az eszközök, rendszerek és folyamatok, melyek biztosítják az egyszerű és gyors vállalati e-ügyintézést.
Előadó: Espán Zsolt, a NetLock Kft. szenior projektmenedzsere

16:30 – 16:45 Elektronikus számla előállítása 
A referencia-előadás keretében egy nagyvállalat mutatja be, ő hogyan alkalmazza az e-ügyintézést a mindennapokban, a buktatókra és előnyökre is rávilágítva.
Előadó: Felkérés alatt.

Az előadások szüneteiben a Papírmentes Nap standjai is látogathatók, a kiállítók a következők:
1. Canon Hungária: Canon szkennerek módszertani és gyakorlati bemutatója.
2. DMSONE: e-dokumentumkezelés a gyakorlatban.
3. HVG

****
AJÁNLÓ

A DWP Akadémia első Elektronikus számlázás tanfolyama 2013. április 11-én megtartásra kerül (egyebek mellett) a Telekom, az Eurorisk, RailCrago, Dimenzió Kft., munkatársainak részvételével.

Valamennyi hallgató lejelentkezett vizsgára!

Legyen ott a következő képzésen vagy küldje el munkatársát - és szerezzen az első között végzettséget!

Elektronikus számlázás szakértő tanfolyam

Időpont: 2013. június 11., kedd

A tanfolyam kedvezményes ellenértéke: HUF 29.000,- + ÁFA + (vizsgadíj) (június 4-ig - HUF 39.000,- helyett + vizsgadíj HELYETT!).

Elektronikus számlázás szakértő tanfolyam tájékoztató és jelentkezési lap >>>


Zöld Iroda szakértő képzés

Időpont: 2013. május 30., csütörtök

A tanfolyam kedvezményes ellenértéke: HUF 34.000,- + ÁFA (+ 10.000,- + ÁFA vizsga) HELYETT - kedvezményes jelentkezés 2013. május 16-ig: HUF 24.000,- + ÁFA (+ 5.000,- + ÁFA vizsga).

A Papírmentes Nap résztvevőinek féláron!

Zöld Iroda szakértő tanfolyam tájékoztató és jelentkezési lap >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://papirmentes-iroda.blog.hu/api/trackback/id/tr305203751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása