A Szegedi Vízmű Zrt. új szolgáltatása a hazai piacon elsőként már SMS-ben is emlékezteti ügyfeleit az aktuális vízmérőállás bejelentésének esedékességére, melynek segítségével a fogyasztók gyorsan, egyszerűen, néhány kattintással mobiltelefonjukon rögtön meg is adhatják a kért adatokat. 

Szeged közel 80 ezer háztartásában mától nem kell fejben tartani a vízmérők leolvasásának pontos napját és nem szükséges várni a vízmérő leolvasót sem, mivel a Szegedi Vízmű Zrt. új szolgáltatásával a fogyasztók SMS-ben is kaphatnak értesítést aktuális mérőállásuk bejelentésének esedékességéről. Az új szolgáltatás nemcsak figyelmeztet, de lehetőséget is teremt a mérőállás megadására. Ez történhet SMS-ben vagy WAP-on, és elegendő csupán a vízmérő állását megadni, mivel a többi fogyasztói adatot (pl. mérő gyári száma) a rendszer a regisztráció során már megjegyezte, sőt az átlagostól eltérő fogyasztásról azonnal tájékoztatja is a fogyasztót. Az elsőként a Szegedi Vízmű Zrt-nél bevezetett, a piacon újszerű szolgáltatás a fogyasztók számára díjmentes, csupán a hálózati kapcsolódás költségét kell megfizetniük, mely SMS használata esetén egy alapdíjas SMS ára, WAP esetén pedig a mobilszolgáltatótól és mobil tarifától függően alkalmanként kb 1 és 20 Ft között alakul, de valamilyen WAP- vagy internetes előfizetés esetén akár teljesen díjmentes is lehet.

"A mobiltelefonos mérőállás bejelentés ma már viszonylag elterjedt szolgáltatás, ám a fogyasztók számára mindig gondot okozott, ha nem a megfelelő időpontban tették meg bejelentéseiket. Az emlékeztető SMS üzenet bevezetésével ez többé nem jelenthet problémát, és reményeink szerint a jelenlegi mérőállás bejelentések legkényelmesebb alternatívája lesz" kommentálta a hírt Hevesi Sándor, a Szegedi Vízmű Zrt. gazdasági igazgatója.

Az új szolgáltatás a Hedz Kft. által kifejlesztett mo-bill integrált elektronikus számlabemutatási és számlafizetési (EBPP) rendszer egyik új moduljával valósul meg. A már több vezető hazai számlakibocsátó által bevezetett mo-bill különböző moduljai segítségével a mérőállás megadáson kívül a számlakibocsátóknak lehetőségük van elektronikus számlabemutatásra, a díjak ügyfelek bankszámlájáról vagy bankkártyáiról történő beszedésére, valamint további különféle ügyfélszolgálati alkalmazások megvalósítására is. A mobiltelefonon és a számlakibocsátó saját weboldalán is egyaránt elérhető mo-bill szolgáltatásaival a számlakibocsátók jelentős hatékonyságnövekedést képesek elérni az üzleti folyamataik elektronikus csatornákra történő terelésével, mialatt fogyasztóikat minden eddiginél kényelmesebb, valódi ügyfélbarát módon szolgálhatják ki.

Forrás: Hedz sajtóközlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://papirmentes-iroda.blog.hu/api/trackback/id/tr992380761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása