Online panaszbenyújtás a fogyasztóvédelemhezMár az ügyfélkapun keresztül is fogad fogyasztói beadványokat a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete, amivel igyekszik gyorsítani és kényelmesebbé tenni az ügyintézés folyamatát. Az ügyfelek elektronikus úton kapnak választ…

A Szegedi Vízmű Zrt. új szolgáltatása a hazai piacon elsőként már SMS-ben is emlékezteti ügyfeleit az aktuális vízmérőállás bejelentésének esedékességére, melynek segítségével a fogyasztók gyorsan, egyszerűen, néhány kattintással mobiltelefonjukon rögtön meg is…

Commerzbank: egy pénzintézet számára a társadalmi felelősségvállalás új formáját biztosítja a nonprofit szektor finanszírozási problémáinak kezelése. Lovas Emese, a Commerzbank üzletfejlesztési igazgatója szerint a támogatásokon felül egy bank termékeivel és…

süti beállítások módosítása