Konferenciánk célja, hogy a bemutassa a Papírmentes iroda jelen állapotát és a kapcsolatát a fenntarthatósággal, vállalati társadalmi felelősségvállalással (CSR).

Vezérgondolataink:
 
- Minden a papírmentes irodáról: mi a története a koncepciónak – honnan indult és mit mond MOST az elmélet (költségcsökkentés, vállalati folyamatok hatékonyabbá tétele...)?
- Mi valósult már meg az ígéretekből?
- Mennyire befolyásolja a régi gondolatot az új(abb) fenntarthatóság és társadalmi/vállalati felelősségvállalás elképzelések?
- Milyen elemekből állhat a koncepció, milyen eszközöket használhatunk és mik hozhat a közeli jövő?
- Milyen lépései vannak a bevezetésnek és ki segíthet nekünk?
 
***
 
Időpont: 2011. március 3. csütörtök, regisztráció kezdete: 9.30 óra – indítsuk egy kötetlen beszélgetéssel és egy kávéval, teával a rendezvényt! Első előadás: 10.00 óra.
 
A rendezvény helyszíne: Ujhelyi Terem (1012 Budapest Attila út 93. - A Déli pályaudvartól 5 percnyi sétára.)
 
Jelentkezés:
***

RENDKÍVÜLI LEHETŐSÉG: a jelentkezett küldő szervezet (nem szakmai szállító!) számára vezetői konzultáció 2 óra időtartamban (időkímélő, hatékony módszer – tulajdonképp a konferencia anyagának VEZETŐI ÖSSZEFOGLALÓJA), egyeztetett időben és helyszínen VAGY egy Papírmentes iroda tréning GYAKORLATI MUNKATÁRSAKNAK, OPERATÍV VEZETŐKNEK, 1 nap (8 * 45 perc), később egyeztetett időben és helyszínen.
 
***
 
ELŐADÓINK, TÉMÁINK
 
9.30 órától regisztráció (kávézzunk együtt!)
 
10.00-10.20 – Köszöntő, konferencia felvezető, az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség Papírmentes iroda munkacsoportjának bemutatása – Fodor Zoltán, DocuWorld főszerkesztő
 
10.20-10.40 – Konferenciánk fő témájának háttere: fenntarthatóság és vállalati társadalmi felelősségvállalás, mint új lendületet adó tényezők – Előadó: Kükedi Zsolt ügyvezető igazgató.
 
10.40-11.00 – Mit tud egy innovatív cég tenni a zöldebb jövőért – no meg persze az Önök papírfelhasználás-csökkentési elképzeléseinek valóra váltásáért? – Előadó: Pataki Tamás igazgató, Canon Hungária Kft.
 
11.00-11.20 – Szünet (frissítőkkel)
 
11.20-11.40 – Esettanulmány I.: Papírmentes iroda a Fókusz Takarékszövetkezetnél (MAG Zrt. az általa kezelt és elbírált 10.000 Európai Uniós pályázat közül a legjobb 18-ba választotta a projektet) – Előadó: Sebestyén István ügyvezető, Fókusz Takarékszövetkezet.
 
11.40-12.00 – Megoldás, ami megmenti a fákat és még a törvényi előírásoknak is megfelel: nagy mennyiségű papír alapú dokumentum elektronikus útra terelése (esetanulmány jelleggel) – Előadó: Nagy Rita, kereskedelmi igazgató, DocuGroup Csoport.
 
12.00-12.20 – A CSR, a társadalmi felelősségvállalás gyakorlata a VODAFONE-nál, történeti kintekintéssel és a várható eredmények – Előadó: Intődy Gábor, CSR igazgató, VODAFONE Magyarország Zrt.
 
12.20-13.00 – Szünet (szendvicsebéddel és frissítőkkel)
 
13.00-13.20 – Nem csak papírkímélő, de gyors is : karakterfelismerés és adatkinyerés, dokumentumfeldolgozás – Előadó: Hajnal Csaba, ügyvezető igazgató, AKTÍV REKORD HUNGÁRIA Szoftverfejlesztő Kft.
 
13.20-13.40 – Papírmentesítés gyakorlatban: A „honnan”: a „papír” az üzleti folyamatokban. A „hova”: a papírmentesítés, a dokumentumdigitalizálás, folyamatautomatizálás – Előadó: Sasi Péter ügyvezető igazgató, ECM Consulting Kft.
 
13.40-14.00 – Munkafolyamatok papírigényének csökkentése és optimalizálásának első lépése: a szkennelés. Digitalizálás: tippek, trükkök, fortélyok – Előadó: Bajkó Csaba vezető tanácsadó, Szervízpark Kft.
 
14.00-14.20 – Esettanulmány II.: Papírmentes iroda bevezetés – tervezés, megvalósítás – és amire különösen figyelni kell: a lassító tényezők, a buktatók Előadó: egyeztetés alatt.
 
14.20-14.40 – Talált pénz - pályázat és fejlesztés: Az Új Széchenyi Terv Zöldgazdaság-fejlesztési és Vállalkozásfejlesztési pályázatai – Előadó: Egyeztetés alatt.
 
A konferencia résztvevői megkapják az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség Papírmentes iroda munkacsoport tanulmányának teljes, nyilvános változatát, annak elkészülte után (postai úton).
 
- ingyenes szakmai kiadvány (Konferencia Magazin – előző konferenciánk Magazinja az akkori jogszabályokkal, cikkekkel, céges bemutatkozásokkal) szakmai cikkekkel, kiállítói katalógussal, céges listákkal, szolgáltatásokkal és a dokumentumkezelésre, iratkezelésre vonatkozó jogszabályokkal,
 
- szünetekben frissítő, sütemény, álló szendvicsebéd,
 
- igény esetén külön szakmai találkozók megszervezése,
 
- 20 % kedvezmény a DocuWorld által a konferencia folytatásaként megrendezendő Papírmentes iroda II. - Pénz beszél konferencián illetve bármely egyéb konferenciánkon egy éven belül (a kedvezmény cégen belül átruházható),
 
- 10 % kedvezmény a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján induló Dokumentumkezelési Akadémia tanfolyamunkra (cégen belül átruházható).
 
Visszajelzés, kérdés, kapcsolat: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26, sales@docuworld.hu, fodor.zoltan.skype
 

A bejegyzés trackback címe:

https://papirmentes-iroda.blog.hu/api/trackback/id/tr482677419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása