A Tesco és a Sanofi az idei Good CSR díjazottak
Átadták a Good CSR program idei elismeréseit. A felelős vállalatok közösségének tagjai közül a Tesco és a Sanofi vehetett át díjat a 2011. év legjobb "B", valamint "C" típusú fenntarthatósági jelentésének elkészítéséért.
A felelős vállalatok közösségeként létrejött Good CSR programot idén negyedik alkalommal szervezte meg a B&P Consulting. Ebben az évben hét vállalat - MKB Bank, Ringier Kiadó, Sanofi, SPAR Magyarország, Tesco, WWF, B&P Consulting - csatlakozott ahhoz a programhoz, amely valamennyi tagja számára elvárásként fogalmazza meg GRI alapú fenntarthatósági jelentés elkészítését, vagyis a vállalatok saját társadalmi, gazdasági és környezeti működésének bemutatását. Az elkészített jelentések minden évben több kategóriában versenyeznek a Good CSR díjakért.
Gerencsér Balázs beszédében kiemelte, hogy a program során elkészített és beadott fenntarthatósági jelentések évről évre egyre magasabb színvonalúak, meglátása szerint azonban a jelentések csak akkor érhetik el céljukat, ha a vállalatok a valóságban is etikusan működnek.
Braun Róbert, a Good CSR programot létrehozó B&P Consulting társtulajdonosa az eseményen elmondta: "Churchill megnyerte a második világháborút, az erről írt könyvéért pedig irodalmi Nobel-díjat kapott. Elvei és hite mellett még akkor is kitartott, amikor a világ egészen más irányba látszott fordulni. Bár a CSR ügye napjainkban egyre inkább háttérbe szorul, ha a vállalatok kitartanak amellett, amit fontosnak tartanak - nevezetesen a társadalmi felelősségvállalás ügye mellett -, akkor előbb utóbb győztesei lesznek ennek a csatának."
A Good CSR program keretében idén is megjelent a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos témákat közérthetően feldolgozó KÖZÖSEN magazin. Az interjúkat és érdekes történeteket bemutató kiadvány, a díjátadón készült fényképek, valamint további információ a www.goodcsr.com oldalon érhetők el. (BrandTrend, rövidítve)