Nagyon sokáig úgy tűnt, hogy a marketingesek kedvenc szavajárásai lesznek a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés, fenntarthatóság, felelősségvállalás... Egy ideje azonban akármerre is nézünk, változásokat látunk, mégpedig nagy változásokat.

Változnak a törvények (jogszabályváltozások miatt már nem lehet kapni "hagyományos" 100 Wattos villanyégőt), változnak a termékek, jönnek az újak, amelyek egyre kevesebb energiát fogyasztanak.
Egyszerűen elvárás az olcsóbb szolgáltatás változatlan minőségben - és manapság még meg lehet különböztetni magunkat a versenytársunktól egy-egy jól sikerült környezetkímélő fejlesztéssel.

Holnap a piaci elvárás, a piacra lépés feltétele már eleve ez lesz, aki nem tart lépés a felelős gondolkodásmód terjedésével azt maguk a fogyasztók büntetik meg: egyszerűen nem vesznek tőlük, vagy nem hajlandók annyit fizetni, ami nyereségessé tenné - vagy az állam bünteti majd valamilyen adó formájában...

A változások kihatnak az üzleti élet adminisztrációjára is - erről szól a papírmentes iroda blog, ami azonban nem mindig fedi pontosan "papírmentes"-t! A papírmentes iroda egyszerűen egy gyűjtőfogalom, de értjük rajta a cég folyamatainak folyamatos fejlesztését, optimalizálását a változásokhoz, felkészítést az elektronizálódó közigatáshoz, a szigorodó ellenőrzésekhez, az egyszerűbb, jobb, olcsóbb, gyorsabb ügyfélkiszolgáláshoz...

Készüljön az új piacokra, az új fogyasztókra!

Új Mercedes-hibrid Európának és Amerikának

Két hibridet is készített a Mercedes-Benz az E-osztályból, az alternatív hajtású modellek a januári Detroiti Autószalonon mutatkoznak be.

Mindkét újdonság szedánként és kombiként is rendelhető lesz, a "hibridizálás" semmilyen kompromisszummal nem járt: az utastérből és a csomagtartóból sem kellett elvenni helyet az akkumulátor elhelyezése miatt.
 
A karosszériát sem kellett átalakítani, a hibrideket csupán a műszerfalról és az extra információkat megjelenítő központi kijelzőről lehet felismerni.
 
Európának az E 300 BlueTEC Hybridet készítette a Mercedes, ebben a modellben 204 lóerős, négyhengeres dízelmotort párosítottak 27 lóerős villanymotorral. A dízelmotor nyomatéka 500, az elektromosé 250 Nm. A beépített start-stop és fékenergia-visszanyerő rendszerrel a világ legtakarékosabb luxusautóját sikerült megépíteni a Mercedes szerint, az átlagfogyasztás mindössze 4,2 liter száz kilométerenként.
 
Amerika (majd később Japán és Kína) egy jóval kevésbé takarékos, "hagyományos" hibridet kap, az E 400 Hybridben a 27 lóerős villanymotort 306 lóerős, 370 Nm csúcsnyomatékú V6-os benzinmotorral kapcsolták össze. Ez a verzió 8,7 litert fogyaszt száz kilométerenként. (autostat)

A bejegyzés trackback címe:

https://papirmentes-iroda.blog.hu/api/trackback/id/tr963494413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása