Hatékony üzleti adminisztráció - Országos Szakmai Konferencia

Napjaink üzleti életét az erőforrásokkal való takarékoskodásra, a költségcsökkentésre és az egyre hatékonyabb üzleti és háttér (kiszolgáló, adminisztratív) folyamatokra törekvés jellemzi.
 
A dokumentumkezelés (iratkezelés, tartalommenedzsment) egy olyan, nem igazán szem előtt lévő, de nagyon fontos eszköz, amely a fenti célokhoz járul hozzá. Ezen túl fontos lehet a törvényi megfelelés, mert tudni kell, hogy az ellenőrzés az állami szervek részéről egyre erősödik!
 
Nagyon sokan vannak (a kis- és nagyvállalatok körében egyaránt), akik hallottak már róla, de nagyon kevesen vannak, akik igazi mélységében ismerik a lehetőségeit és így nem is tudják hatékonyan cégük, vállalkozásuk túlélésében vagy versenyképesebbé tételében felhasználni.
 
Dátum időpont: 2012.03.08. (csüt.) , 10-15.30 óráig, regisztráció 9 órától!
 
Helyszín:  Radisson BLU Béke Hotel****  (1067 Budapest, Teréz krt. 43.)
 
Előadó(k):
 
Pataki Tamás, igazgató, Canon Hungária Kft.
 
Nagy Csaba, üzletág igazgató, Bravogroup Rendszerház
 
Heinold László, üzletág igazgató, Vincotte
 
Malonyai Péter, igazgató, Rhenus Office System Kft.
 
Seres László ügyvezető, DigiDoc Kft.
 
Gubi Zoltán, ügyvezető,ConVista Consulting Kft.
 
Sasi Péter, ügyvezető, ECM Consulting Kft.
 
A konferencia szakmai támogatója: Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség >>>
 
Tegye fel előre, jelentkezéskor kérdéseit, és előadóink a rendezvény alatt biztosan megválaszolják!
 
TÉMAKÖRÖK: Üzleti eredményesség versus dokumentumkezelés: megtakarítás számokban ▪ Folyamatfejlesztés ▪ Elektronikus dokumentumkezelő rendszerek ▪ Túl a dokumentumkezelésen - Enterprise Content Management ▪ Gyorsabban, hatékonyabban - automatizálási lehetőségek ▪ Hogyan bánjunk el a papírhegyekkel? – a fizikai iratkezelés mesterfogásai ▪ A dokumentumalapú folyamatok kulcskérdése, a digitalizálás ▪ Papírmentesen, hatékonyan - elektronikus számlázás, szerződéstár ▪ Papír és PDF, archiválás, hiteles archiválás: mit szól majd a NAV a megoldásomhoz? ▪ Merre és mivel induljunk? ▪ Integráció - kapcsolat az ügyvitellel, vállalatirányítással, a szervezet egyéb rendszereivel ▪ Merre halad a világ és mire készüljön a cégem? ▪ Konzultáció
 
További információ és jelentkezés a System Média honlapján - Hatékony üzleti adminisztráció - Országos Szakmai Konferencia >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://papirmentes-iroda.blog.hu/api/trackback/id/tr744074219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása