A tréning INGYENES a 2011. március 3-i konferencia résztvevői számára - egyébként ellenérték HUF 19.000,- + ÁFA

 
Számos tényező határozza meg egy vállalat, vállalkozás versenyképességét. Ezek változnak: egyes tényezők jelentősége csökken vagy eltűnik, és helyükbe újak, fontosabbak lépnek.
 
Ilyen új tényezők a fenntarthatóság és vállalati felelősségvállalás (CSR), amely nem csak a nagyvállalatok hóbortja.
 
Minden eladó a bőrén érzi, hogy a vásárlók egyre tudatosabbak, egyre jobban odafigyelnek - nem csak az árra, hanem környezetükre, a fenntarthatóságra.
 
Számos eszköz áll rendelkezésre, hogy meggyőzzük vevőinket, hogy velünk kössenek üzletet, hiszen mi is figyelünk őrá, a gyerekeire, környezetünkre és arra, hogy minden jó, amit megszerettünk - hosszú távon is rendelkezésünkre álljon.
 
A környezetünk megóvásának üzletünkhöz kapcsolódó eszköze lehet a papírmentes iroda. Maga a gondolat nem újkeletű, napjainkban azonban integrálva a fenntarthatósággal, felelősségvállalással új lendülettel hódítja meg a vállalkozásokat. A teljes papírmentesítés természetesen napjainkban még nem megoldható - ugyanakkor már most is rendelkezésünkre állnak azok az eszközök, amelyek révén milliókat spórolhatunk.
 
Ön ismeri üzleti folyamatainak legegyszerűbb költségcsökkentési lépéseit?
 
Ha azt gondolja, hogy igen, de szeretne megismerkedni az újdonságokkal - vagy úgy érzi, nem, de hogy szívesen megismerné azokat a lehetőségeket, amelyeket a Papírmentes iroda gondolat takar - jöjjön el tréningünkre!
 
Mi nem elméleti szakemberek vagyok, hanem az Önök, a felhasználók oldaláról kerültünk ide: hosszú évek óta foglalkozunk vállalati hatékonyságnöveléssel, a papírmentes eszközrendszer alkalmazásával - és mi az Önök nyelvén beszélünk!
 
Papírmentes iroda tréningünkön elmondunk mindent - és utána sem hagyjuk magára! Mi az Önök konkrét kérdéseire válaszolunk, az Önök megoldásra váró problémáival foglalkozunk.
 
Tréningünk előtt személyesen tájékozódunk, hogy milyen célt szeretnének elérni - utána pedig egy kétórás konzultáció keretében segítünk a megvalósítás felé elindulni!
 
Közel 10 éves tapasztalatok igyekszünk átadni - mindent megmutatva, amivel segíteni lehet a papírmentesítéssel a gyors, ügyfél- és környezetbarát, hatékony és jövedelmező vállalkozásban.
 
Tervezett tematika (a tematika az Önök elvárásai alapján bizonyos pontokon módosulhat!)
 
Jogszabályi háttér
Adatvédelem
Adat és információbiztonság
A fizikai iratkezelés mesterfogásai
Versenyképes iratkezelés
Elektronikus dokumentumkezelő rendszerek - funkciók, kiválasztási szempontok
Szkennelés, szkennerek - feladatok és szkennerfajták (mikor, melyik, feladatra melyiket?)
Automatizálási lehetőségek
Gyakorlati papírmentesítési lehetőségek: elektronikus számlázás, szerződéstár, jóváhagyások, értékesítéstámogatás, marketing, crm, stb.
Szervezet és papírmentesítés - hol kezdjük a megtakarítást és hatékonyságnövelést, merre haladjunk és mekkora lépésekkel?
Integráció - kapcsolat a versenyképességgel,fenntarthatósággal, vállalati felelősségvállalással
Esettanulmányok
 
Képzési csomag:
 
Egynapos gyakorlati tréning (tervezett időtartam 8 * 45 perc)
Elektronikus tananyag és Szalay Arykán: Kőtáblától a kódokig (A dokumentumkezelés alapkönyve) írásban
Előzetes igényfelmérés
2 óra konzultáció tréning után
Munkafüzet
 
Bónusz: Papírmentes Iroda Audit tanácsadó segédanyag nyomtatva - segítségével könnyedén elindulhat a megvalósítás felé!
 
Kérdés, kapcsolat: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26, info@docuworld.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://papirmentes-iroda.blog.hu/api/trackback/id/tr462682421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása